STdriveRS.cz

#21 Jarek JX

Druh/specifikace modelu vozu: Ford Puma 1,7 VCT

Vyroben: 1999

Výkon série: 92/125 kW/ HP

Výkon po úpravách:  -    kW/ HP

Barva: Amparo blue

Počet km za volantem tohoto vozu: 52.000


Stručný popis:

Vůz Ford Puma spatřil světlo světa v roce 1997. Výroba trvala celkem pět let a v roce 2002 vyjela ze závodu v německém Kolíně poslední Puma s pořadovým číslem 17581.

Od roku 1997 se vyráběla Puma ve dvou motorových verzích - 1.7 (125 HP) a 1.4 (90 HP). V roce 2000 jednotku 1.4 nahradila nová, s objemem 1.6 (103 HP).

Ve speciální verzi ST160 najdete upravený motor 1.7, který disponuje maximálním výkonem 155 HP.

Motor 1.7 vyráběl Ford v licenci s firmou Yamaha a vůbec poprvé použil technologii VCT (Variable Valve Timing = promněnné časování vačkové hřídele), díky které neklesá hodnota točivého momentu pod 85%. To má za důsledek skvělou pružnost motoru i v nízkých otáčkách.


Seznam úprav a vylepšení vozu oproti sérii:

Koncový tlumič výfuku Ulter Sport, kuželový vzduchový filtr, brzdové kotouče Brembo MAX, destičky Ferodo DS2500, stavitelný podvozek Weitec Hicon GTN, xenony 5000K, budík Brown Cover - teplota oleje, 3-bodové pásy OMP.

Zamýšlené úpravy:

Nic v dohlednu.

Otázka na tělo, proč právě tohle auto?:

Chtěl jsem něco malého, sportovněji laděného a vybíral jsem mezi Civicem, Tigrou, Cougarem a Pumou - Puma vyhrála.

Linky, chat, recenze, fotogalerie, videa :

Recenze :   -            Performance Test/Měření výkonu: -

Chat kanál:

Videa:  -

Fotogalerie:  -

 

Jarek_FX
Jarek_FX
Jarek_FX
Jarek_FX