#21 Jarek JX
Druh/specifikace modelu vozu: Ford Puma 1,7 VCT
Vyroben: 1999
Výkon série: 92/125 kW/ HP
Výkon po úpravách: - kW/ HP
Barva: Amparo blue
Počet km za volantem tohoto vozu: 52.000
Stručný popis:
Vůz Ford Puma spatřil světlo světa v roce 1997. Výroba trvala celkem pět let a v roce 2002 vyjela ze závodu v německém Kolíně poslední Puma s pořadovým číslem 17581.
Od roku 1997 se vyráběla Puma ve dvou motorových verzích - 1.7 (125 HP) a 1.4 (90 HP). V roce 2000 jednotku 1.4 nahradila nová, s objemem 1.6 (103 HP).
Ve speciální verzi ST160 najdete upravený motor 1.7, který disponuje maximálním výkonem 155 HP.
Motor 1.7 vyráběl Ford v licenci s firmou Yamaha a vůbec poprvé použil technologii VCT (Variable Valve Timing = promněnné časování vačkové hřídele), díky které neklesá hodnota točivého momentu pod 85%. To má za důsledek skvělou pružnost motoru i v nízkých otáčkách.
Seznam úprav a vylepšení vozu oproti sérii:
Koncový tlumič výfuku Ulter Sport, kuželový vzduchový filtr, brzdové kotouče Brembo MAX, destičky Ferodo DS2500, stavitelný podvozek Weitec Hicon GTN, xenony 5000K, budík Brown Cover - teplota oleje, 3-bodové pásy OMP.
Zamýšlené úpravy:
Nic v dohlednu.
Otázka na tělo, proč právě tohle auto?:
Chtěl jsem něco malého, sportovněji laděného a vybíral jsem mezi Civicem, Tigrou, Cougarem a Pumou - Puma vyhrála.
Linky, chat, recenze, fotogalerie, videa :
Recenze : - Performance Test/Měření výkonu: -
Chat kanál: -
Videa: -
Fotogalerie: -