1st FAST FORD MEETING BECHYNĚ I.
RECENZE 1. FAST FORD MEETINGU, 23.-24.5.2009 BECHYNĚ
RECENZE ke stažení: pdf
POZVÁNKA ke stažení: jpg
FOTODOKUMENTACE:
SVEN ST200 link
Dovolte abych vás v následujících řádcích informoval a popsal průběh přátelského setkání majitelů sportovních vozů divize FORD. Tuto recenzi berte jako můj osobní pohled na celou akci, rekonstrukci zážitků a v neposlední řadě důkaz toho, že toto setkání a komunita STdriveRS má v ČR dle mého zjištění a názoru určitě potenciál.
Je jen na nás, jak ho budeme dále rozvíjet…. proto jsem všechnu svoji energii a práci věnoval v posledních týdnech a měsících přípravě tohoto, pro mě ojedinělého setkání.
A nyní jak to všechno začalo….
28.8.2007 – Mimoňské války …. Zrození myšlenky zorganizovat podobné setkání v rámci vozů FORD.
30.8.2008 – Zjišťování zájmu… v té době na největším fóru Czech Mondeo Club - CMC.
Uspořádání setkání na AMD BRNO… nicméně účast díky počasí byla velmi nízká…
Leden 2009 První přípravy setkání, plánování a výběr vhodných lokalit
Únor 2009 Hledání kontaktů na majitele vozů ST, RS, internet, parkoviště…
Březen 2009 Spolupráce s bratry Janem a Zdeňkem Janovými na přípravách
20.3.2009 První ohlášení srazu a rozesílání cílených pozvánek na setkání
Duben Navázání spolupráce s Focus klubem velká pomoc – Adam + Kája
20.4.2009 Přihlášky dosáhly min. počtu – 10 přihlášených
30.4.2009 Uzávěrka přihlášek – přihlášeno 19 vozů ST+RS
20.5.2009 Dodatečné začlenění „opozdilců“ – celkové číslo přihlášených se zastavilo
na skvělých 25 automobilech ST+RS
24.5.2009 16:00 Let´s GO
Konečně se dostávám z práce s vypůjčenou dodávkou, kterou jsem si vypůjčil na vůbec první setkání majitelů vozů sportovní divize Ford. Jelikož jsem celý tento sraz „spískal“ a proměnil tak dávnou myšlenku a touhu v realitu, bylo nutné dostát svých slibů a organizačně, materiálně a personálně celý sraz zajistit. Dodávka byla za necelou hodinu naložená doslova po střechu. Rekvizity nutné k uskutečnění všech soutěží, ohraničení plochy, kužely, registrační altán, to všechno zabíralo nemalý prostor, jak se říká bylo to tip top. Nebyla šance to všechno převézt v ST-čku. Odbyla 17h a já vyrážím z Brna. Bohužel osamocen, jelikož se nenašel jediný účastník a majitel vozu sportovní divize ST,RS z Jihomoravského kraje, který by se přihlásil a vyrazil společně se mnou.Tímto doufám, že do příštího setkání se majitelé vozů ST a RS z Jihomoravské kraje a Vysočiny nenechají zahanbit a vyrazí se mnou. Po necelých 40 minutách dojíždím na 1. stanoviště – Velké Meziříčí, kde čeká nejen můj modrý Ford Mondeo ST200 ale i první posila, kamarád Petr, bez jehož pomoci by byla celá organizace setkání mnohem složitější. Za jeho pomoc ho tímto zdravím a děkuji. Hodinky ukazují 18:30 a my vyrážíme vstříc novému dobrodružství, k záložnímu letišti Bechyni. Navigace nám ukazuje necelých 150 km a oznamuje, že do cíle bychom měli dorazit do 20:30h. Míjíme Jihlavu a míříme směrem na Pelhřimov. Služební Citroen Berlingo plně naložen občas atakoval povolený dálniční rychlostní limit, zatímco Petr s mým modrým ST jen „lehce vyklusával“. Jakmile jsme u Humpolce opouštěli náš národní „rychlostní tankodrom“ D1, zastihla nás velká průtrž mračen a prudký liják osvěžil vzduch a „opláchl“ auta. Okresní silnice z Pelhřimova do Tábora zela prázdnotou a slabým provozem. Do místa určení jsme dorazili v cca. 20:50. Uvítal nás západ slunce a 800m dlouhá, opuštěná ranway záložního letiště v Bechyni. Na ploše již čekal první účastník setkání Pavel i s rodinou a se svým naleštěným Fordem Mondeo Kombi ST220. Jelikož se blížilo nebývale rychle setmění, odebrali jsme se vybrat vhodné tábořiště pro přenocování. Kolem letištní plochy byla vysoká tráva. Až po cca. 200m jsme narazili na čerstvě posekanou plochu, na první pohled ideální stanoviště. Při stavbě obou stanů jsme ale po chvíli zjistili, že zřejmě za doby bývalého režimu při budování letištní plochy, neváhali soudruzi vybetonovat i širší pásy kolem letištní plochy. Zřejmě kvůli tomu, kdyby se letadlo netrefilo na plochu. Po veškerých peripetiích a zalomených kolících jsme úspěšně postavili stany.
Po vydatné „polní“ večeři jsme se kolem 23h odebrali ke spánku. Zajímavostí večera byl neustále pendlující řidič Felicie kombi po letištní ploše… Usoudili jsme, že na zajíždění nového motoru to nebude, takže zřejmě dotyčný najížděl km za služební cestu ;o).
24.5.2009 06:00
Budíček….Probudili jsme se do slunného rána. Letištní plocha byla pokrytá mlhou a oparem. Jako součást ranní rozcvičky jsem zapojil orientační běh k zmapování délky dráhy a jejího okolí. Po 10 minutách ranního běhu jsem naznal, že dráha je opravdu dostatečně dlouhá pro případné sprinty.
24.5.2009 06:30
Času nebylo nazbyt, a tak jsme začali chystat vše potřebné - ohraničení plochy, stavba registračního altánku, bodovací tabule, stupně vítězů, kužely, chystání věcných cen aj.
24.5.2009 08:30
Dokončili jsme základní přípravu rekvizit, plochy a usedli jsme konečně ke snídani, abychom alespoň načerpali nějakou energii na perný den, který nás čekal. Sluníčko už vystoupalo nad obzor a počasí věštilo, že nám bude přát, což se později potvrdilo a bylo znát na mnohých z nás.
24.5.2009 09:15
Přijíždějí první účastníci setkání, konkrétně Bratři Janové spolu-organizátoři akce 2x ST200, čerstvý majitel vozu ST200 David, kolega z fóra cmc SWEN s ST200. Dále pak následovaly Fordy puma, Escorti RS, … a plocha se začala pomalu ale jistě plnit.
24.5.2009 10:15
Přijíždí početnější „kordon“ focus clubu 4x Ford Focus ST170 – Foki, Kája atd..
Počet vozů překročil 10 vozů RS a ST o něco později přijíždí oranžové střely Focusy ST.
24.5.2009 11:00
Setkání se rozrůstá, na ploše je již solidní armáda vozů divize ST&RS + vozy navíc:
Ford Escort RS – 2x Vozy k porovnání,
Ford Focus ST170 – 5x mimo kategorii ST&RS:
Ford Focus ST - 4x Ford Cougar V6
Ford Focus RS – 1x Ford Mustang V6
Ford Mondeo ST200 – 6x Ford Puma 1,7 2x
Ford Mondeo ST220 – 3x
24.5.2009 11:30
Oficiální zahájení setkání.
Po nezbytné registraci všech jsem se ujal šikovného přístroje k usměrňovaní toku informací -megafonu a slavnostně přivítal všechny zúčastněné, nastínil program dne, seznámil s přísnými pravidly nejen soutěží ale i bezpečnosti, které bylo nutné pro úspěšný sraz respektovat.
24.5.2009 12:00
V pravé poledne jsme odstartovali „Fordí 5-boj“. Soutěže jsem se snažil připravit tak, aby každý měl šanci a přišel si na svoje. Již před setkáním se účastníci rozdělili na dva tábory. 1)Ti co nechtějí svoje auta ani trošku namáhat 2) kteří se naopak nemohou dočkat až konečně budou moci svoje stádo modrých hřebců prohnat po volné letištní dráze.
Každému se ovšem zavděčit nelze a nikoho do ničeho nutit nebudeme. Nechtěl jsem ale, aby sraz byl pouze pasivní, takových je v ČR spousta….proto jsem se pokusil ještě každému promluvit do duše. Chtěl jsem, aby si každý uvědomil, že naše auta nejen dobře vypadají, ale i dobře jezdí. Konstruktéři sportovní divize Ford označované ST/RS/SVT si dali nemalou práci a vynaložili spoustu energie proto, aby stvořili auta, které jsou jiná, než ty ostatní…. jiná jsou hlavně v tom, že byly stvořeny pro zážitek z jízdy….Navíc, co se soutěží týče, staré dobré pořekadlo praví „není důležité vyhrát, ale zúčastnit se“.
Chtěl jsem jen apelovat nato, aby si každý z účastníků uvědomil, že mimo hlavní účel přátelského setkání a navazování kontaktů, jsme zde také proto, aby si každý z vás mohl vyzkoušet svoje auto v bezpečných podmínkách.
Po těchto slovech se opravdu hnuly ledy a tak i ti, řekněme konzervativní jedinci, roztáli a přihlásili se do soutěží. Ke konci mi dokonce několik zúčastněných „konzervativců“ poděkovalo za to, že jsem jim dodal odvahu k překonání obav a tím možnost vyzkoušet co jejich auto umí a dokáže nabídnout. „Nakonec to nebylo tak hrozné jako na první pohled.“
FAST FORD 5-BOJ
SOUTĚŽ: I.
TEST ZNALOSTÍ
– 10 otázek, volby A,B,C.. max. 10 bodu, max. 10 minut.
Začali jsme disciplínou, která měla za úkol prověřit vědomosti zúčastněných ohledně značky FORD. Otázky jsem volil lehké i záludné, něco z historie, něco ze současnosti + několik fyzikálně & matematických propočtů ohledně rychlosti, času a výkonu.
Nebylo v mých silách uhlídat všechny opisování chtivé…Většina ze zúčastněných odpověděla správně. Nejnižší výsledné bodové skóre bylo 5 bodů, nejvyšší 9. 10-ti bodů nedosáhl nikdo ;o).
SOUTĚŽ: II.
JÍZDA NA PŘESNOST
-
simulovaná dráha na 100 m, test manévrovacích schopností vozu a jeho řidiče
-
čas vs. jízda na přesnost, parkování popředu, parkování pozadu, slalom
-
trestné body za : shozený kužel, posun obvodové krabice, nedotknutí se kontrolního bodu
První záludnější soutěž, kde výkon motoru nebyl to hlavní, naopak řidičská zručnost, trpělivost a přesnost byly hlavní „devize“ pro tuto soutěž.
V této soutěži již byly poznat první rozdíly, všeobecně znevýhodnění majitelé rychlých kombíků si vedli nad očekávaní dobře. Naopak velmi rychlí řidiči a jejich vozy Focus ST zápasili „snad díky uložení motoru ;o)“ s poloměrem otáčení a ani řidiči nejsvižnějších městských aut – Ford Puma 1,7 považované za favority soutěže neměli vždy navrch.
Mezivýsledky : 1) č.2 FMo ST200 kombi 33,59 2)č.29 FFo ST 36,66 3)č.21 FFo ST 39,20
Střípky z této soutěže: zatím co jedni shodili kužel, jeden z účastníků nám odvezl pod kolem celou krabici resp. kus garáže ;o).
Sluníčko pálí o 106 a teploměr šplhá takřka k 28°C ! Lehký vánek jen kamufluje neskutečné horko…98% z nás podcenilo mazací proceduru vč. mě …. Večer to bude poznat ;o).
SLALOM NA 200 M
-
10 kuželů, rozestupy 12m, jízda na přesnost vs. čas
-
Trestné body za: shozený kužel, neprojetý úsek dráhy, či cílové brány.
Tato soutěž již vyžadovala zručnost ovšem již za vyšší rychlosti. Zde už výkonový potenciál mohl mluvit do celkového pořadí, nicméně opět rozhodoval lidský faktor. Hlavním úskalím byly kužele, které ač v rozestupech 12m působily daleko od sebe, při jízdě se každému zdálo jako by byly max. 5 m od sebe.Rozhodoval také obrat o 360° v polovině dráhy, ne každý na něj pamatoval při najíždění…
Bylo na každém jak se soutěže zhostí…. na jedné straně byla k vidění pečlivá jízda bez zbytečného hvízdotu gum, ale i řízený smyk a pálení gum při otáčce o 360°. (Focus ST)
Mezivýsledky: 1) č.14 FFo ST 28,47 2) č.24 FFo ST170 30,24 3) č.FMo ST200 30,96
Střípky z této soutěže: projetí trati zrcadlově, zbytečný slalom kolem cílové brány, špatný rejd a tím couvání při obratu o 360°.
24.5.2009 14:00
Poločas, čas oběda.
Díky jedné z našich účastnic resp. přítelkyně od našeho člena (tímto bych dotyčné slečně rád poděkoval) byl zajištěn dovoz pizzy a těstovin. Takže byl vyhlášen hon na hlad. Někteří volili projížďku a zavítali do nedaleké restaurace….
„Narušitelé“ akce č. 1
Člověk by tomu nevěřil, ale do té doby poklidný průběh akce narušili 4 organizátoři, kteří nám přišli oznámit, (přesto že jsme informovali všechny dotčené úřady – starostu, vojáky, letiště), že i jim bylo přislíbeno, že mohou plochu v ten samý den využít. Nicméně s pány v černém byla rozumná řeč a solidní jednání, takže jsme se nakonec domluvili a kolegové motorkáři využili protější plochu. V té době ale nikdo z nás netušil, kolik motorek se na letiště chystá..
Organizátoři mluvili o cca. 150 strojích, nicméně to co nastalo po cca. 30 minutách od jejich návštěvy zastavilo na chvíli i chod naší akce, jelikož motorky jely v nepřetržitém „štrúdlu“ takřka 30 minut!! Takže z původních 150 strojů bylo min. 300! Což byla obrovská přesila, jak početní, tak výkonová oproti našim, řekněme 30 automobilům…. Nicméně vše dobře dopadlo.
24.5.2009 16:00
SOUTĚŽ: IV.
SPRINT „MAJITELŮ“ VOZŮ NA 60 resp. 50M
Tato disciplína od začátku budila pro některé ze zúčastněných rozruch a snad i vrásky na čele… Mnozí se nechtěli soutěže zúčastnit, nicméně v rámci fair-play, všeobecné angažovanosti a od-povědnosti se nakonec zúčastnili všichni. Světe div se, ale v konečném součtu se jednalo o nejvyrovnanější soutěž celého klání… A troufám si říci, že i nejzábavnější..Auta si odpočinula zatímco majitelé se zapotili…
Mezi výsledky: 1) č.18 FFo ST170 6,63 2) č.13 FFo ST 6,66 3) č5.FMo ST200 6,72
Střípky z této soutěže: Po ukončení základní části a pro velký úspěch soutěže se rozhodli poměřit mimo soutěž své síly i hlavní kameraman vs. hlavní komisař časoměřič.
To že to byl opravdový boj na „krev“ dosvědčuje jediný úraz tohoto dne a to selhání „vnitřního modulu ABS“ u nohou kameramana, který zapříčinil blokaci a následný pád ve vysoké rychlosti. Ihned byl přivolán ošetřovací servisní vůz. Posléze bylo k překvapení všech zjištěno, že základní lékárnička v našich automobilech neobsahuje POZOR! žádnou tekutou dezinfekci!! Proto jsme ihned přistoupili k povrchovému ošetření „předního kolenního kloubu“ důkladnou dezinfekcí a sice Beefeetrem.
Před samotným zákrokem bylo nutné učinit i menší anestézii pacienta, nalít i do chladiče (myšleno opít) majitele úrazu, na alkohol bohatou tekutinu. Dle posledních zpráv se našemu pacientovi Pepovi daří dobře.
„Narušitelé“ akce č. 2
Tentokrát obří traktor s hnojem…. Samotný řidič musel být fanda, jelikož traktor doslova „drtil“ jako by chtěl taktéž sprintovat …. Při zpáteční cestě, už vyložen, nicméně stále s pestrým voňavým aroma zastavil, aby mohl na vlastní oči vidět alespoň jeden sprint…. Vyhověli jsme a odměnou nám byl následný odjezd usmívajícího se traktoristy….
24.5.2009 17:00
SOUTĚŽ: V.
DRAG RACE – ROZŘAZOVACÍ SPRINT NA ¼ MÍLE = 402 m
Tato poslední soutěž byla nejrychlejší a nejnebezpečnější ze všech předchozích. Zde už více či méně rozhodoval výkonový potenciál jednotlivých vozů.
Dostatečně široká dráha vč. plochy na do-brzdění, která činila cca. 250 metrů..byla vyklizená z důvodů bezpečnosti a připravena na soutěžní klání… Po otestování, zda vše odpovídá a vyhovuje vč. toho zda se dá dobrzdit v případě poruchy brzd… bylo přistoupeno k nejrychlejší soutěži dne. Zde již bylo vidět na některých, jak jim svítí oči z nedočkavosti a vervu utkat se…
Po zahřátí motoru a pneu… byly vozy rozděleny do jednotlivých skupin:
SKUPINA A: FORD FIESTA ST, FORD ESCORT RS2000, FORD PUMA 1,7
SKUPINA B: FORD FOCUS ST170, FORD MONDEO V6, COUGAR V6
SKUPINA C: FORD MONDEO ST200
SKUPINA D: FORD MONDEO ST220, SIERRA COSWORTH
SKUPINA E: FORD FOCUS ST, RS
Boje to byly opravdu zajímavé a častokrát i hodně vyrovnané…. Některé vozy zejména FOCUS ST a RS dosahovaly ke konci dráhy rychlost přes 160 km/h
Jelikož se jednalo o vyřazovací boj v jednotlivých kategoriích, byly výherci známi poměrně rychle…
Zajímavé porovnání mimo soutěž byl souboj např:
Cougar V6 vs Mondeo ST200 vs. Focus ST170,
Mondeo ST200 vs. Mondeo ST220
Focus ST vs. Focus RS
24.5.2009 18:30
Ukončení základní části soutěží
24.5.2009 19:00 Součty výsledků
Tak tahle disciplína nám „komisařům“ dala hodně zabrat… na příště už víme, že bez PC to nepůjde… součty a vyhodnocování stálo namáhaní 3- mozkoven a po necelých 30 minutách jsme se dobrali k výsledkům.
24.5.2009 18:30 - 19:15
Mimo soutěžní měření GPS časomírou 0-100km/h, čas na ¼ Míle (402m)
Přestože zařízení není přesné na 100%, bylo v tomto případě možno poměřovat výsledky navzájem, jelikož se jelo se stejným zařízením, za stejných podmínek v krátkých časových intervalech.
Bohužel na některých z účastníku byl znát menší smutek z dosažených výsledků,
zejména u těch, kteří vlastní starší vozy.
Honba za lepším výsledkem jim ale nedala pokoj, a proto neváhali a opakovali sprinty znovu s nadějí na lepší výsledek. Hrstce jedinců se to povedlo, ti ostatní mohou do příště dumat co vylepšit, a nebo se s výsledkem jednoduše smířit.
Vzpomínám si ale i na sebe… taktéž jsem byl zprvu zklamán, nicméně zvuk motoru, vzhled a jízdní vlastnosti bohatě kompenzují to, že auto po 10 letech nedosahuje tabulkových časů.
Ale věřte, nevěřte, všeobecně je známo, že ne vždy lze dostát výsledkům v tabulkách, které uvádí výrobce… vše se odvíjí od výbavy vozu, stáří a stavu jednotlivých součástí, které ovlivňují zrychlení např. spojky, převodovky, pneu a v neposlední řadě také to hlavní: lidský faktor, ten co sedí mezi pedály a volantem ;o). Takže faktorů je mnoho.
24.5.2009 19:30
Slavnostní vyhlášení výsledků
Ten kdo vydržel do konce se mohl těšit, protože chvíle oslav a gratulací nadešla..
Proběhlo vyhlášení vítězů celkově + jednotlivých kategorií…
Každý z vítězů povstal na svůj stupeň-blok a obdržel památečný diplom + výběr z dárkových předmětů od teamu www.STdriveRS.cz a sponzorů (kterým tímto děkuji).
Nicméně, vyhráli všichni ti z vás, kdo se zúčastnili už jen proto, že jste přijeli a utkali se v soutěžních disciplínách.
24.5.2009 20:30
Přesun do kempu, večerní pohoda a grilování
Po řádném uklizení plochy a napěchováním Berlinga jsem opouštěl letištní plochy s dobrým pocitem odvedené práce a úspěšného dne. Přesun do nedalekého kempu „pod jezem“ byl hladký a rychlý. Přestože z původních 26 aut a cca. 50 lidí nás zbyla necelá 1/3 tj. 15 lidí, čekalo nás o to větší překvapení. Dobře situovaný kemp (uprostřed lesa, v absolutním zátiší a klidu, s výhledem na řeku a nedaleké skály..nádhera) a vybavený kemp (chatky po 4 lůžkách, sprchy, tábořiště, parkoviště, bazén!, restaurace a herna – šipky, kulečník, fotbálek…televize), to vše za pouhých Kč 110,- lůžko + 20,- za parkovné…. Řekl bych bezkonkurenční.
Co víc si přát přátelé… po rychlém ubytování a sprše jsme vyrazili vstříc lesu pro nějaké to dřevo na opékání. Hned na kraji silnice jsme pořídili…takže bylo na čem opékat. Atmosféra kolem ohně byla báječná, prima lidi, konečně čas poklábosit u dobrého jídla, vyhodnotit celý den a sdělit si zážitky… Večer opravdu vydařený, ti co spěchali domů, dle mého názoru udělali chybu…. jelikož večerní posezení prostě ke srazu patří. Kde jinde může člověk v klidu poklábosit, něco popít a navázat nová přátelství….
Moje tělo vydrželo bohužel jen do 01:00, ale i tak jsem měl možnost poznat většinu z těch, kteří vydrželi…ale protože jsem byl od 06:00 na nohou a připravoval celé setkání, tak aby dopadlo podle mých nejlepších schopností a možností…kontrolka energie již pohasínala…
25.5.2009 09:00 Budíček a rozloučení
Noc utekla jako voda a probudili jsme se do krásného slunečného rána…
Proběhla základní hygiena, lehká snídaně a po úhradě poplatku za nocležné jsme se společně sešli s většinou osazenstva (vyjma těch..kteří pokračovali do ranních hodin), abychom se rozloučili. Loučení bylo s příslibem 100% účasti na dalším srazu u většiny z vás. Poděkování za organizaci si velice vážím, protože to byla pro mě ta největší odměna.
ZÁVĚR:
Co říci na závěr…. Celkově setkání předčilo moje očekávání a hodnotím to jako velmi, velmi vydařilé. Přestože se vyskytly nějaké menší chybky…vše proběhlo tak jak mělo. Jsem rád, že se nikomu nic nestalo a všechna auta odjela ve stejném stavu, tak jak přijela.
Bohužel, o řidičích se to říci nedá..jelikož se vraceli min. o 60-80 % červenější/snědější než přijeli a to bez rozdílů. Já za ty 3 dny nasbíral nové zkušenosti, poznal nové přátele a vaše účast mě ujistila v tom, že tato komunita, budoucí klub STdriveRS.cz má smysl a potřebný potenciál.
Hlavním úkolem bude nyní zprovoznění alespoň základních částí webových stránek www.stdrivers.cz a dále založení klubu vč. jmenování vedoucích členů. Vy všichni kdo jste se zúčastnili, jste se automaticky stali členy této komunity. Další informace získáte v nejbližší době e-mailem.
Do příštího srazu, který bych rád uspořádal s vaší pomocí, pokud vše půjde tak jak má, ještě letos na podzim, nejpozději však opět z jara. Stále je co zlepšovat a už nyní se mně v hlavě honí spoustu nápadu, co ještě vylepšit a zdokonalit, doplnit či ubrat… takže se máte myslím na co těšit! A nejen vy, ale i vaše drahé přítelkyně či manželky…. O tom ale až někdy příště. Uvítám vaše názory, tipy a hlavně pomoc při organizování dalšího společného setkání… které bude vždy ctít heslo: „O nás, pro nás“.
Takže, hurá přátelé, kamarádi, členové …
pojďme společně budovat komunitu a klub STdriveRS.
Všechny zdraví a na další setkání se těší
Pavel+Adam+Tomáš
Zakladatelé klubu STdriveRS.cz
SEZNAM ÚČASTNÍKŮ A JEJICH VOZŮ:
01 Pavel TigerBP79 ST200 Iniciátor a organizator
02 Zdeněk ST-BROS ST200 Spolu-organizator
03 Václav ST-BROS ST200 Spolu-organizator
04 Pavel Holisimo ST220 Spolu-organizator
05 Marek Pitbulltas ST220
06 Petr Petr ST200
07 Chris Sadler ST150
08 Milan WRC ST200
09 Matěj Hupino PUMA
10 Michal SVEN ST200
11 Milan Havlat PUMA
12 Milan Speed COSSI
13 Adam Red Zero ST225 Organizator
14 Goran Caesar X ST225
15 Béďa Be3CH RS200
16 Martin Malejmarty ST170
17 Tomáš v3jc3 ST150
18 Lukáš Lukasbill ST170
19 Radek Brozda ST170
20 David Dave ST24 Cougar
21 Daniel Leilla ST170
22 Karel ST170
23 Milan Quetak ST200
24 Michal Fokal ST170
25 David Wild Boar ST220
26 Tomáš Tormen ST220
27 Milan Foki ST225